طراحی کاور اینستاگرام

بهتر است دیگر در مورد اینکه اینستاگرام یکی از قوی ترین ابزارهای بازاریابی است صحبت نکنیم. این یک موضوع غیر قابل انکار است و همه آن را می دانیم. آنچه باید موضوع مورد تمرکز ما باشد چگونگی دیده شدن در این حجم فزاینده از کاربران اینستاگرامیست.

25 میلیون حساب اینستاگرامی مرتبط با کسب و کارها وجود دارد. تابحال به این فکر کرده اید که دیده شدن در بین این تعداد از صفحات تا چه اندازه دشوار و حساس است؟ در مورد دیده شدن صحبت کردیم، اولین موضوع در این خصوص بررسی چگونگی طراحی قالب پست اینستاگرام است. در صورتیکه پست های نامناسبی از نظر ظاهری داشته باشید، اولین شانس جذب مخاطب را از دست می دهید. این موضوع ناخوشایندی است که  به عقیده ی من دوست ندارید برایتان اتفاق بیفتد. به هر حال در این نوشته می خواهیم اهمیت طراحی پست های اینستاگرامی را بررسی کنیم. ما را تا انتهای نوشته همراهی کنید.

اهمیت طراحی قالب پست اینستاگرام

امروز اینستاگرام مثل یک قهوه ی صبحگاهی برای افراد است که ترجیح می دهند روز خود را با آن آغاز کنند. مردم دوست دارند با فضاهای جدید، محصولات و خدمات جدید آشنا شوند. خواندن اخبار و ارتباطات اجتماعی نیز اکثرا در بستر اینستاگرام شکل می گیرند. میزان تعامل در اینستاگرام بر اساس آماری که در ادامه ارائه می دهیم حیرت انگیز است. بعلاوه در ادامه می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از این حجم تعاملات سهم خودمان را بگیریم. در این زمینه تفاونی نمی کند شما بعنوان یک کسب و کار در اینستاگرام حضور دارید یا می خواهید پروسونال برندینگ انجام دهید. پس  به این توافق برسیم که این نوشته در مورد بهترین زمان انتشار پست یا استفاده از هشتگ های متداول برای رشد در اینستاگرام نیست. این نوشته در مورد هنر طراحی قالب پست است. می خواهیم به شما کمک کنیم که برای صفحه تان ظاهری منحصر بفرد بسازید.

برند سازی نکته ی مهمی است که باید در طراحی دخیل کنید

برندینگ صرفا طراحی لوگو یا قراردادن آن روی تصویرها یا ویدئوهایتان نیست. وقتی در مورد برندینگ در اینستاگرام صحبت می کنیم منظورمان ساخت نمایی برای صفحه است که متمایز باشد. برند شما شخصیتی دارد که باید آن را در ظاهرش به نمایش بگذارید.  نمونه های زیر که نمونه طراحی آریاگستر برای رسانه های بزرگ خبری مشهد نیوز و تهران نیوز است ببینیم:

 

احتمالا ظاهر این صفحات برای شما هم جذاب است. همانطور که می دانید عکس های منتشر شده در این صفحات از فرم خاصی پیرو می کنند. ایجاد یک صفحه ی کسب و کار در بستر اینستاگرام صرفا درست کردن یک حساب اینستاگرامی و بارگذاری عکس و فیلم در آن نیست. شما باید برای طراحی قالب پست اینستاگرامی باید در میان هزاران رنگ موجود آنهایی را که با برند شما همخوانی دارد را انتخاب کرده و ترکیب کنید.

انتخاب رنگ بسیار مهم است. رنگهایی که برای طراحی قالب های پستتان طراحی می کنید تاثیر بسیار زیادی روی مخاطبانتان دارد. رنگ ها را صرفا به چشم یک ویژگی نبینید. آنها قرار است به مخاطبان شما پیامی منتقل کنند. سهل انگاری در انتخاب رنگ می تواند به وجهه ی برند شما آسیب بزند. اینکه صفحه ی شما به طور کلی دارای رنگ یا رنگ هایی شاخص باشد، به آن جلوه ی خاص و شیکی میدهد و این حس به مخاطبان منتقل می شود. پس با توجه به استراتژی های برندتان یک پالت رنگی برای خودتان انتخاب کنید و آن پایبند بمانید.

قیمت های طراحی اختصاصی اینستاگرام

ما در مجموعه آریاگستر با در نظر گرفتن موارد زیادی از قبیل روانشناسی مخاطبان هدف شما، شخصیت برند شما و تمامی اصول طراحی،امور تبلیغاتی و تولید محتوا در اینستاگرام را انجام میدهیم. اگر می خواهید در مدت کوتاهی رشد کسب و کار و صفحه ی اینستاگرامی خودتان را تجربه کنید،  طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام کار معقولی به نظر می رسد.  برای آگاهی از قیمت طراحی قالب پست اینستاگرام در اینستاگرام این مطلب را دنبال کنید.

میانگین قیمت به شرح زیر است:

  • طراحی بنر ویژه  اینستاگرام: 50 هزارتومان
  • طراحی  کاور استوری + کاور پست  : 100 هزارتومان
  •  طراحی  پست های پازلی اینستاگرام 9 عدد: 150 هزار تومان
  • طراحی  پست های پازلی اینستاگرام 6 عدد: 120 هزار تومان

سخن پایانی

طراحی قالب پست اینستاگرام همانطور که در این نوشته بررسی کردیم دارای نکات زیادی است که باید رعایت کنید. در این مقوله صرفا یک طراح حرفه ای بودن کافی نیست. شما باید با موضوعات زیادی از قبیل نکات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، روانشناسی مخاطب، الگوریتم های اینستاگرام و مواردی این چنین آشنایی داشته باشید