کارت ویزیت شیشه ای

کارت ویزیت شیشه ای ، یکی از انواع کارت ویزیت شیک و منحصر به فردی است که طراحی آن همانند طراحی کارت ویزیت های دیگر است، با این تفاوت که در طراحی کارت ویزیت شیشه ای بخش هایی که به رنگ سفید طراحی می شوند، به دلیل ترنسپرنت بودن کارت ویزیت شیشه ای به صورت شفاف دیده می شوند، در حالی که در طراحی انواع کارت ویزیت های معمولی به دلیل چاپ بر روی کاغذ این بخش ها سفید دیده می شود. این موضوع باعث می شود که در کارت ویزیت شیشه ای رنگ ها کمی کم رنگ تر به نظر برسند.

از آن جایی که طراحی گرافیکی و جذاب بودن طراحی یک کارت ویزیت می تواند تاثیر بسزایی بر دیدگاه مشتریان بگذارد، بنابراین دقت فراوانی در طراحی نیاز است. هرچقدر طرحی که انتخاب می کنید خلاقانه تر باشد، نتیجه بهتری هم می گیرید.

کارت ویزیت شیشه ای به دو نوع تقسیم می شود:

کارت ویزیت شیشه ای شفاف

همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، ظاهر آن کاملا شفاف است و همانند شیشه های معمولی، به راحتی نور را عبور می دهد، در نتیجه کاملا شفاف است. نمونه ای از این کارت ها را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

 

 

کارت ویزیت شیشه ای نیمه شفاف

بر خلاف دسته قبلی، این کارت ویزیت ها کاملا شفاف نیستند. ظاهر این کارت ها نیمه شفاف است و بخشی از نور را از خود عبور می دهند. یک نمونه کارت ویزیت نیمه شفاف، در تصویر زیر مشاهده می شود.

یکی از مشکلاتی که برای طراحی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای وجود دارد، هزینه نسبتا بالای آن نسبت به انواع کارت ویزیت های دیگر است. طراحی و چاپ کارت ویزیت شیشه ای به دلیل جنس آن هزینه بالایی را برای صاحبان کسب و کار رقم می زند، ولی برای کسی که کیفیت تبلیغات و کارت ویزیت مهم باشد، این هزینه چاپ کارت ویزیت قابل تحمل است. باید این را در نظر بگیرید، که هرچقدر در تبلیغات و نشان دادن کیفیت کار خود بهتر عمل کنید، مطمئنا نتیجه بهتری هم خواهید گرفت.