بهترین ابزارها در طراحی بنر تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید بهترین بنرها را طراحی کنید، ابزارهایی وجود دارد که در ساخت بنر تبلیغاتی به کمک شما می‌آیند. در ادامه به معرفی چند ابزار مفید و کاربردی در طراحی بنر تبلیغاتی می‌پردازیم.

Banner Design Studio

اگر می‌خواهید روی ویندوز یک استودیوی کامل و حرفه‌ای برای طراحی بهترین بنرهای تبلیغاتی داشته باشید، نرم‌افزار بنر دیزاین استودیو یکی از بهترین گزینه‌های شماست. به کمک این برنامه می‌توانید بنرهای تبلیغاتی ثابت و متحرک بسازید در فرمت‌های مختلفی چون BMP، JPG، PNG، TIFF، PDF، HTML و… خروجی بگیرید. کار با این نرم‌افزار خیلی ساده و راحت است و همه چیز به صورت Drag and Drop انجام می‌شود.

EximiousSoft Banner Maker

اگر دنبال یکی از قوی‌ترین برنامه‌های ساخت بنر تبلیغاتی با فرمت GIF هستید که بتوانید از خروجی آن در سایت‌های مختلف استفاده کنید، نرم افزار EximiousSoft Banner Maker یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. کار با این نرم‌افزار گرافیکی خیلی راحت است و می‌توانید برای طراحی هدر سایت، بنرهای متحرک، دکمه‌های سایت و طراحی بنر از آن استفاده کنید.

My Banner Maker

اگر برای طراحی بنر تبلیغاتی می‌خواهید سراغ ابزارهای آنلاین بروید، My Banner Maker یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید بخشی از قابلیت‌های این سایت را به صورت رایگان استفاده کنید و برای دسترسی به قابلیت‌های ویژه و ابزارهای قوی‌تر باید اکانت پریمیوم خریداری کنید. به کمک طرح‌های از پیش آماده یا طراحی مورد نظر خود می‌توانید بهترین بنرهای تبلیغاتی را بسازید.

Bannersnack

بنراسنک یکی از بهترین ابزارهای طراحی بنر در دنیاست که بیشتر امکانات را می‌توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید. اما امکان خرید اکانت‌های پریمیوم به صورت گروهی و فردی نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب این ابزار رایگان پشتیبانی از زبان فارسی است که برای ما می‌تواند خیلی کاربردی باشد. البته برای اضافه کردن فونت‌های دلخواه باید سراغ نسخه پولی بروید.

این ابزار قدرتمند قابلیت‌ها و امکانات بسیار زیادی دارد که در ساخت یک بنر تبلیغاتی قدرتمند و حرفه‌ای به کمک شما می‌آید.