شرکت طراحی لوگو

ما یک شرکت آنلاین  با تیمی جوان و خلاق هستیم  که در حوزه گرافیک فعالیت میکنیم خدمات ما شامل طراحی لوگو  طراحی تیزر ، طراحی بنر و….. که در این مطلب میخواهیم درباره طراحی لوگو صحبت کنیم.

طراحی لوگو 

از مهم ترین ویژگی های یک برند حرفه داشتن لوگو مناسب است  یک لوگو باید از لحاظ بصری  دارای مفهوم و ویژگی هایی  باشد که بیننده را جذب کند  بیننده باید زمانی که لوگو شمارا  میبیند  متوجه کسب کار شما شود . یک لوگو میتوان با حروف یا شکل و تصویر منظور خود را به مخاطب برساند

انواع لوگو

  • لوگو تایپ 
  • لوگو شکلی
  • لوگو انتزاعی 

1-لوگو تایپ

لوگوتایپ  یک سبک طراحی لوگو است که با استفاده از نوشتار تولید می شودکه می توانند پیچیده و یا ساده طراحی شوند. در این نو طراحی لوگو ، نام برند ، شخص و یا سازمان به صورت مفهمومی و با استفاده از تایپوگرافی طراحی می شود.

از آنجایی که در طراحی لوگوتایپ شما با حروف چینی سروکار دارید پس خوانایی حروف بسیار حائز اهمیت است . همچنین باید از اصول تایپوگرافی نیز در این نوع طراحی پیروی کنید.

2- لوگو شکلی

اما لوگوهای شکلی که باز هم جزو لوگوهای رایج می باشند با تصویر یاشکلی فعالیت برند مد نظر شمارا بازگو میکند و شما با مشاهده آن متوجه زمینه کاری یک برند خواهید شد. برای نمونه هنگامی که شما به لوگویی نگاه کنید که تصویر یک برگر را نشان میدهد، متوجه خواهید شد که این لوگو مربوط به یک فست فود یا رستوران میباشد.

3-لوگو انتزاعی

دسته آخر لوگوهای انتزاعی هستند.این لوگو ها  به طور مستقیما نوع فعالیت و یا نام شرکت بازگو نمیکنند. به همین منظور میتوانند گزینه مناسبی برای سازمان هایی باشند که چند فعالیت انجام می دهند. یکی از معروف ترین این لوگوها مربوط به شرکت Apple میباشد. در صورتی که شما لوگوی این شرکت را مشاهده نمایید نمی توانید به زمینه فعالیت آن پی ببرید. لوگوی انتزاعی به گونه ای با نام یک کمپانی در ارتباط است و یا حسی را در رابطه با آن القا میکند.

اطلاعاتی که مشتری در اختیار ما میگذارد

برای طراحی بنر شما باید اطلاعاتی  را در  اختیار ما بگذارید که در ادامه به آن ها میپردازیم

1_اسم برند و نوع کسب کار 

2_سبک مورد نظر 

3_تم رنگی مد نظر

4_ تم رنگی مد نظر

همه موارد ذکر شده  با توجه به خواسته شما قابل تغییر و حذف است 

طراحی لوگو
لوگو شکلی
لوگو
طراحی لوگو آجرنما

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر  به لینک زیر مراجعه