طراحی پوستر

طراحی پوستر

طراحی پوستر در آریا گستر یک کار حرفه ای است. ما می دونیم پوستر چقدر نقش مهمی توی تبلیغات داره. برای همین طراحی پوستر حرفه ای رو به عنوان یکی از خدمات مهم در بخش طراحی گرافیک قرار دادیم. برای داشتن یک پوستر حرفه ای، کار زیادی نباید انجام بدی. فقط یک فرم سفارش با اطلاعات کامل برای ما می فرستی و باقی کارها رو به ما میسپاری. در کمترین زمان ممکن طراحی برات انجام می شه و می تونی پوستر خودتو تحویل بگیری. کار ما طراحی پوستر هست.ولی هیچ محدودیتی نداری برای چاپ، هر جا بخوای می تونی بدی چاپ کنن. پس همین الان شروع کن و سفارش رو ثبت کن!

هزینه طراحی پوستر

هزینه طراحی پوستر بر اساس چند موضوع محاسبه می شود. اول نوع پوستر است. هر نوع طراحی پوستر دارای هزینه پایه مخصوص به خود است. مورد دوم موثر در هزینه طراحی پوستر، ابعاد آن است. بر اساس ابعاد هزینه طراحی نیز محاسبه خواهد شد.

ما سعی کردیم هم هزینه مشتری رو به حداقل برسونیم و هم کیفیت کاری که تحویل می گیره حداکثر باشه. برای همین قیمت طراحی پوستر به صورت منصفانه تعیین کردیم. نه هزینه بسیار بالا و سنگین که استفاده از اون برای همه مقدور نباشه. و نه اونقدر پایین که برای یک طراح حرفه ای قابل قبول نباشه. به این شکل هم قیمت مناسب هست و هم کیفیت.

 

ارتباط با ما و اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش :

تلگرام:   @Aria_gostar_sup

اینستاگرام :    @Aria._.Design