فایل لوح سپاس لایه باز

فایل لوح سپاس لایه باز در اندازه چاپ A3 در فرمت لایه باز psd بصورت عمودی برای چاپ افست و دیجیتال لوح سپاس و قدردانی از موفقیت ها و زحمات شخص و ارگان ها طراحی شده است. طرح لوح سپاس در برنامه فتوشاپ قابل اجرا و ویرایش می باشد و طرح لوح تقدیر شامل تصویر امام و رهبری ، پرچم ایران و کادر و حاشیه مناسب ، طرح کتیبه با پشت زمینه آبی رنگ می باشد.
طرح لوح سپاس متن مناسب برای قدردانی و تقدیر از ارگان ها و مدیریت را دارد.

فایل psd لوح سپاس با رعایت استاندارد های چاپ افست و دیجیتال کار شده و رنگ بندی طرح طبق اطلس رنگ افست تنظیم شده و خطوط برش پس از چاپ در طراحی آن رعایت شده است.

طرح بصورت کاملا لایه باز کار شده و تمام المان ها و لایه های طرح، رنگ بندی و چینش لایه ها قابل ویرایش و شخصی سازی می باشد.با توجه به کیفیت بالای طرح میتوانی از لایه های لوح سپاس برای طراحی بنر تقدیر و تجلیل و دیگر قالب های تبلیغاتی استفاده کنید.
– لازم به ذکر است که کلیه طرح های موجود در وبسایت ترنج گراف دارای فایل آموزشی ( فایل حاوی آموزش ویرایش طرح ، استفاده از لایه ها ، فعال سازی لایه بندی و … ) می باشد که جهت راحتی مشتریان وبسایت ترنج گراف در بسته دانلود طرح گنجانده شده است .
– کلیک روی گزینه پرداخت مبلغ برای دانلود طرح به منزله پذیرش کلیه قوانین سایت ترنج گراف می باشد .
لوح سپاس لایه باز

طرح لایه باز لوح سپاس لایه باز

راهنمای دانلود فایل لوح سپاس لایه باز

_بسته دانلود شامل فایل تصویری راهنمای کنترل لایه ها ، ویرایش و نحوه ی استفاده می باشد._در زمان استخراج فایل psd از نرم افزار آپدیت شده winrar استفاده کنید.که فایل آن در وبلاک سایت موجود می باشد._ لینک دانلود فونت فارسی به کار برده شده در طرح ها در وبلاگ سایت قرار داده شده است.

_ هنگام بروز خطا موقع دانلود از طریق تلگرام و یا فرم تماس با ما دنوان طرح : دانلود لوح سپاس لایه باز , لوح تقدیر لایه باز , طرح لوح سپاس تجلیل و قدردانی , لوح سپاس لایه باز
موضوعیت طرح : فایل لوح سپاس لایه باز ، لوح تقدیردانلود لوح سپاس لایه باز ) ترنج گراف .ر ارتباط باشید.