وظیفه یک کاتالوگ تبلیغاتی چیست؟

چه انتظاری باید از یک نمونه کاتالوگ تبلیغاتی داشت؟ وظیفه یک کاتالوگ این است که محصولات و خدمات یک شرکت را به مشتریان ارائه دهد و آن شرکت یا کسب و کار را به مخاطبان معرفی کند. یکی از کسب و کارهایی که می تواند از این ابزار بهره ببرد، فروشگاه های محصولات دیجیتال هستند. کاتالوگ تبلیغاتی فروشگاه محصولات دیجیتالی، یکی از ملزومات فروشگاه هایی است که در این حوزه کار می کنند. یک فروشگاه محصولات دیجیتالی، محصولات زیادی برای عرضه به مشتریان دارد و یکی از ابزارهایی که می تواند این مهم را فراهم کند چاپ کاتالوگ است.

نمونه کاتالوگ تبلیغاتی فروشگاه محصولات دیجیتالی زیگما، به عنوان یک نمونه کاتالوگ تبلیغاتی مناسب در این حوزه شناخته می شود که طراحی آن به عهده تیم جلوه نما بوده است.

در طراحی این کاتالوگ سعی شده است تا از تمامی عناصر حرفه ای در طراحی کاتالوگ استفاده شود و در نهایت، خروجی کار به گونه ای باشد که رضایت مشتری را در پی داشته باشد. این نکته خیلی مهم است که طراحی و چاپ کاتالوگ به قدری حرفه ای باشد که مخاطب را در همان نگاه اول به خود جذب کند. ما سعی کردیم که این مهم را در طراحی و چاپ کاتالوگ تبلیغاتی فروشگاه محصولات دیجیتالی زیگما به خوبی رعایت کنیم. در نهایت خروجی کار همان چیزی شد که در تصویر مشاهده می کنید.

ما در چاپ کاتالوگ  آریا گستر  در گام اول، ایده و نظر مشتری را پرسیده و از او می خواهیم که به ما بگوید که از جان کاتالوگ چه می خواهد!! زمانی که هدف مشتری را فهمیدیم، ایده های مختلف و استراتژی های مختلف را برای طراحی امتحان می کنیم. اگر شما هم در حوزه فروش محصولات دیجیتالی فعالیت می کنید و نیازمند طراحی و چاپ کاتالوگ هستید، می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را از کارشناسان ما بخواهید.