ویژگی های کارت ویزیت نامناسب

اشتباهات رایج در سفارش طراحی کارت ویزیت

گاهی در سفارش طراحی کارت ویزیت مشتری ها بر اشتباهاتی تاکید میکنند که می تواند از ارزش کارت ویزیت آنها کاسته و درصد نتیجه گیری را کم کند . در این حالت وظیفه ما طراحان است که برخی اشتباهات را تذکر داده و راهنمایی هایی داشته باشیم .

در زیر به برخی اشتباهات رایج در سفارش طراحی کارت ویزیت اشاره میکنیم:

کارت ویزیت بدون توضیح زمینه کاری :

گاهی بر روی کارتها فقط نام فرد و یا کمپانی درج می شود و زمینه کاری ذکر نمی شود . این یکی از ایرادات بزرگ در سفارش طراحی کارت ویزیت است . در این حالت ممکن است بعد از مدتی و با فراموشی زمینه کاری , کارت ویزیت دور انداخته شود .

استفاده از عکسهای زیاد و نامناسب :

کارت ویزیت محلی برای استفاده از عکسهای رنگارنگ و بسیار زیاد نیست . کارت ویزیت ساده ترین روش معرفی شماست و استفاده از تصاویر زیاد و نامناسب باعث خسته کننده بودن کارت شما خواهد بود و این باب میل مشتریانتان نخواهد بود .

عدم استفاده از توضیحات مناسب :

برخی از شرکت ها و کمپانی های بسیار بزرگی هستند که نیاز به توضیح اضافی در مورد زمینه کاری خود ندارند و با شنیدن اسم آنها همه متوجه زمینه کاریشان می شوند (مثلا ایران خودرو که همه میدانند چه کاری انجام می دهد ) ولی برای شرکتهای کوچکتر یک معرفی کوتاه از زمینه شغلی لازم است .

https://designmagic.ir/wp-content/uploads/market-cart.jpg

استفاده از فونت های ریز :

شاید بنده به عنوان طراح دوست داشته باشم از فونت های ریز استفاده کنم تا فضای بیشتری برای مانور بر روی کار داشته باشم ولی باید همه مشتریان را در نظر داشت و اینکه هدف نهایی انها هستند . ممکن است یک فونت ریز و غیر قابل خوانا برای مشتری خوشایند نباشد . باید در نظر داشت قدرت دید همه افراد برابر نیست و همچنین سالمندان را نیز در نظر گرفت .