روش های طراحی بنر به صرفه

در این مقاله  می خواهیم راجب طراحی بنر ارزان و گران قیمت تر با شما صحبت کنیم که چه فرقی با هم دارند چه مزایا و چه معایبی دارند.

ویژگی های طراحی بنر ارزان

ابتدا از طراحی بنر ارزان قیمت شروع میکنم و خدمت شما توضیح خواهم داد مزایای طراحی ارزان قیمت این است که شما هزینه کمی پرداخت میکنید و همچنین کسب و کارهایی که کیفیت کار زیاد برایشان مهم نیست و صرفا فقط یک طراحی ساده کارشان را راه می اندازد میتوانند از این طراحی استفاده کنند.

معایب طراحی بنر ارزان

همینطور معایبی هم دارد یعنی بهتر است بدانید که معمولا طراح هایی که کار خود را تازه شروع میکنند قیمت را پایین در نظر میگیرند زیرا می خواهند تعدادی مشتری برای خود جمع کنند و یک دیتابیس مشتری برای خود فراهم کنند,اگر شما کاری را سفارش می دهید و طراحی بنر شما بطور مثال 5 یا 6 مورد ویرایش نیاز داشته باشد بعید است که بتوانند با شما همکاری کنند.

تجربه نشان داده است وقتی قیمت پایین باشد سفارش کار بالا میرود و وقتی این اتفاق بیافتد طراح سعی میکنند طراحی ها را سریعتر جمع کند تا بتواند به تمام کارها برسد و مشتریانش را راضی نگاه دارد پس بعید است که بتوانند ادیت ها را بصورت پیاپی انجام دهد و رضایت شما را جلب کند معمولا این نوع طرحها یا به نتیجه دلخواه نمیرسد یا ناچارا باید کارتان را ناقص جلو ببرید و نهایتا مجبور میشود به طراح دیگری برای طراحی بنر خود مراجعه کنید.

اما مزایا و معایب طراحی گرانقیمت شاید بتوان گفت معایب این نوع طراحی این است که شما باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید اما مزایایی که دارد این است که شما از لحاظ پشتیبانی خیالتان راحت است یهنی اگر طرحتان مورد پسندتان نباشد و نیاز به ادیت باشد طراح بخاطر هزینه بیشتری که از شما دریافت کرده موظف است تا کار شما را تا انتها انجام دهد و رضایت شما را کسب کند

پس خیال شما از این بابت راحت است که هر مشکلی با سفارش خود داشته باشید مسلما رفع خواهد شد,مورد بعدی این است که شما به نسبت هزینه ای که پرداخت میکنید طراحی حرفه ای تری را دریافت خواهید کرد زیرا وقتی طراح پول بیشتری بگیرد ملزم است کار حرفه ای و با کیفیتی به شما تحویل دهد پس در نتیجه به شما پیشنهاد میکنم اگر نیاز به طراحی بنر دارید پلنی که پشتیبانی قویتری دارد را انتخاب کنید زیرا کیفیت و پشتیبانی دو آیتم اجتناب ناپذیر هستند که میتوانند سرنوشت کمپین تبلیغاتی شما را رقم بزنند.

بطور مثال اگر شما یک کمپین تبلیغاتی برگزار کنید و نیاز به یک طراحی بنر داشته باشید اگر طراح تمام توان خود را از نظر طراحی و روان شناسی رنگ که به آن مسلط است را برایتان پیاده سازی نکند مسلما نمیتوانید کمپین تبلیغاتی موفقی را پشت سر بگذارید اما همانطور که قبلا هم گفتم اگر هزینه ای که طراح برای طراحی حرفه ای طلب میکند را پرداخت کنید مسلما یک کمپین موفق و پیروز را پشت سر خواهید گذاشت و میتوانید از هزینه ای که برای تبلیغات خود صرف کرده اید نهایت بازخورد و نتیجه را بگیرید,پس دوستان عزیز به طراحی به عنوان هزینه نگاه نکنید طراحی میتواند یک سرمایه گذاری باشد پس سعی کنید بخاطر کم کردن هزینه به سراغ طراحی بنر ارزان قیمت نروید.

بطور مثال اگر شما وارد یک مغازه شوید و با محیط و رتگ و لعاب آنجا نتوانید ارتباط برقرار کنید قطعا خرید موفقی نخواهید داشت و دفعات بعد آنجا را بعنوان جایی که برای خرید میروید انتخاب نخواهید کرد تبلیغات و وبسایت هم دقیقا حکم مغازه را دارند اگر مخاطب به یک وبسایت مراجعه کند و محیط وبسایت نتواند بازدیدکننده را جلب خود کند مطمئنا آنها تبدیل به مشتری نخواهند شد در نتیجه بازدید کننده ای که قرار بود منجر به فروش شود از دست خواهد رفت.

بالا